1 december 2013

Helgens Instagram

 
 
Följ mig på Instagram, mariaheikkilae, för mera bildaction!

Idag väljer jag att bara slappa på soffan även om det finns en hel del jag borde göra här hemma. Göra etiketter till mina nystädade skåp. Tvätta de nymålade fönstren. Fixa ny header till bloggen. Skriva långa, meningsfulla inlägg. Publicera nån slags julklappsönskelista. Såntdär ni vet. Det är så fruktansvärt längesen jag bara legat hemma och gjort absolut ingenting att jag bara måste göra det idag. Bara måste. Var faktiskt påväg till Nykaabi för att hälsa på Marie & co, vilket verkligen är längesen, men fick dra mig pga Vita Faran och dess värdelösa vinterringar och snöstormen. Funderar på hur i hela friden jag ska komma mig de femhundra metrarna till gymmet i denhär blåsten. Nå, det är ett senare bekymmer. Nu ska jag bara slappa vidare en stund till. Hejtå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar