19 juni 2017

Pix or it didn't happen

Några bilder från dagar som gått. För ni vet ju, att om det inte fastnar på bild, så har det inte hänt... Eller var det så, att om inte bilderna kommer sig till bloggen, så vet ingen att det hänt? Hursomhelst, här är några från den senaste veckan!

Madde ordnade Enjo-demonstration i sitt nyrenoverade hem. Blir helt husgalen när jag ser hur mycket fint de åstadkommit på bara några månader!
 Blev bjuden på en riktigt somrigt smarrig frusen cheesecake också.
En regnig kväll när jag och Louise bestämde oss för att fortsätta vårt stora vandringsäventyr, oavsett väder. Köuros-rundan var trevlig, om än lite blöt...
Ledig fredag-frukost på balkongen.
Svärföräldrarna bjöd in till tortillaperjantai. Givetvis var det jag som dukade bordet.. hehe.
 En positiv smakupplevelse var dessa tacoskal, formade som fyrkanter. Betydligt enklare att äta än traditionella tacos!
For på söndagskaffe till syrran och hennes John, och beundrade bland annat äppelträden och sjöutsikten.
En skön (men rätt blåsig) kvällspromenad från Årvas till Kimo. Tar ganska exakt 1 h och 15 minuter att promenera hem till svärföräldrarnas. Inga problem med bra musik i öronen och solen i ögonen.
 Destination in sight!
Har säkert sagt det nån gång förut, för flera år sen.. Men jag älskar verkligen Kimo om somrarna! Det finns en slags magi i hur kvällssolen ligger över fälten, alla dofterna, hur vinden smeker kinden.. Ger mig ro i själen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar