1 november 2016

Måndag - en bild i timmen

När jag nu ändå var ledig igår tänkte jag passa på att köra "en bild i timmen". Tyvärr så glömde jag bort det sen på kvällen när jag rusade iväg på kurs till Norrvalla, men ni får väl vara nöjda att jag överhuvudtaget fick till stånd ett bildinlägg om min dag...

 9:00 - vaknade efter en tio timmars natt. Snoozade lite med sociala medier innan jag kom mig upp ur sängen.
 10:00 - frukost.
11:00 - diverse plock och fix i hemmet. Hann till och med gå en runda med kameran (inlägg incoming).
 12:00 - på gymmet igen!
 13:00 - på väg hem från gymmet i härligt solsken.
 14:00 - tortillarullar med tonfiskröra och avokado till lunch. Dags att dyka ner i skolarbetenas härliga värld...
 15:00 - mandarinpaus i läsandet.
 16:00 - Sebastian ringde och berättade att Jysk sagt att vår nya säng kommer tidigast om EN MÅNAD. Gissa vem jag visar långfingret åt och inte anlitar i sängärenden fler gånger...
17:00 - dags för dagens middag: Köttfärsbiffar och potatis-morot-broccoli i ugn. Hann just och just slänga i mig innan Åsa stod på gården för att hämta upp mig till kursen.

Å he va he! Resten av kvällen bestod av kurs i Vöro (18-20:30) och kvällsmål och mys i soffan med sambon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar