9 november 2016

What the hell

Jag antar att det är många som har ett ganska trumpet humör just nu, med tanke på dagens tillkännagivande. Donald Trump blir USA's följande president. Det som började som ett dåligt skämt på allas läppar blev verklighet. Jag är långt ifrån insatt eller ens intresserad av politik, men så mycket förstår jag nog att en rasistisk, kvinnohatande affärsmogul är långt ifrån idealistisk som president för världens mäktigaste nation. Undrar bara hur det kommer gå framöver, och är glad att jag besökte landet innan det riktigt spårade ur... Får väl bara hålla alla tummar och tår att situationen hålls under kontroll. I värsta fall har vi ju ett tredje världskrig att vänta inom de närmaste åren.

Nä fy. Har inget mer att säga om den saken. Nu ska jag iväg på kurs till Vörå. Hej bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar