15 april 2016

Weekend!


 En jobbselfie.
Ett överlyckligt fadderbarn...
... och hans vackra mor och nybakade lillebror.
En fredagsbukett.
 Ett nyklippt...
 ... och nyfärgat hår.
 En eftermiddagspromenad (med Louise).

Där hade ni några av mina senaste bilder från kamerarullen. Uppdaterar ju så sällan numera att det blir bildbomb varje gång jag bloggar. Men det är väl bättre än ingenting! 

Livet går sin stilla gång. Som någon frågade "ho känns e ti va en pärla i Pärlan?" och ja, det känns nog riktigt bra! Börjar känna mig ganska hemmastadd här på mina få kvadratmeter. Har fått vardagen att rulla på med jobb och fritidsaktiviteter. Det enda som fortfarande är lite på hälft är väl tränandet.. Men jag ska verkligen försöka släpa min alltför slappa röv till gymmet nästa vecka. Klockan tickar och jag räknar ner veckorna till sommaren och min resa. 64 dagar kvar, och det är ju ingenting! Svisch kommer det låta en gång och så står jag där på semesterns första dag. Ni vet ju hur det är!

Fredag igen, och vem är väl inte glad för det? Denna helg har jag faktiskt fullspäckat program. Jag och mamma åker nämligen iväg på en weekendresa till Umeå imorgon. Lite shopping, hotellfrukost och mor- och dotter q-time står på schemat. Va e väl betär än he!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar