13 juni 2013

Torstai ilta


Häjhäj! Tänkte bara plita ner några ord, eftersom jag lovat att bli aktivare här på bloggen nu när vi har internät i lägenheten. Har inte gjort så mycket vettigt idag faktiskt, så därför blir det inte många ord... Låg och datorslappade i sängen ganska länge, men sen fick jag nog och fick för mig att börja städa här. Hade ju tänkt lämna det tills nästa vecka så det skulle vara skinande rent här när Kalle kommer hem men... Torkade i varje fall lite damm, dammsög, omorganiserade i klädskåpet, strök några dukar och tvättade en maskin. Sen slappade jag lite till innan jag styrde kosan mot Jepo för avslutande Sorakunkku-talko. Donade på mellan 17 och 22, så ganska trött hann jag bli.

Nu ska jag elda igång nyaste avsnittet Game of Thrones innan jag slänger mig i säng. Ledig dag imorgon igen,  tjohej baa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar