1 juni 2013

Saturday night

Tänkte passa på och ta en riktigt lat lördakväll, all by myself. Det behöver jag verkligen efter all flyttstress denhär senaste månaden! Har fixat lite käk åt mig nu och ska strax bänka mig i soffan med några avsnitt Game of Thrones och Nightwish-filmen Imaginaerum. Efter det styr jag kosan mot Midgård för att övernatta för första gången. Iik vad spännande! Svärisarna var och satte upp rullgardinerna åt mig så jag ska få sova i mörker. Var också och handlade lite basvaror så jag ska kunna äta frukost vid mitt alldeles egna matsalsbord for the first time. Tjohoo så man kan bli glad av små saker!

1. Låt svärmor skänka dig en god nötbiff
2. Handla majskolvar
3. Blanda ihop eget kryddsmör
4. Krilla litte
5. Njut!
 1. Skär upp en halvgammal banan
2. Stjäl lite av svärmors -50% choko med hasselnötshack
3. Krilla litte
4. Ät med vaniljglass

Det var tips från coachen, eller The real grillmaister of Brännbergskärr... Hejtå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar