15 juni 2013

Fegis


Filmen Mama väntar på mig här på datorn. Hade tänkt se den ikväll men efter att ha sett trailern fegade jag nog ur... Förr var jag så tolerant och satt mest och skrattade åt skräckisar. Nu ser jag bara The Grudge (min största skräck, förstörde skräckisar för mig for life) framför mig varje gång jag ska lägga mig efter en avslutad horrormovie eller hör konstiga ljud på kallvinden. Skulle verkligen behöva Tees nu! Tänk att det är 6 månader sen vi kröp ihop i soffan i Jeppis och kollade Sinister och rös till så vi måste kolla HIMYM efteråt. 6 månader sen vi inte visste hur vi skulle ta farväl. 6 månader since I watched her leave från min balkong. Kan fortfarande se det framför mig... Längtar till den dagen min älskade tös ringer på dörren här till Midgård. Det kommer bli en glädjens dag. Något att se framemot. Tills dess har vi bara våra 9 år av minnen att leva på. 

9 år!? Kom nyss på hur länge det egentligen är... MISS YOU DARLING! Hoppas du har det superbra där ute i stora vida världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar