5 november 2014

Vardagslooken


Ikväll tänkte jag bjussa på en vardagsbild på ingen mindre än mig själv. Varsågoda! Såhär ser jag oftast ut här hemma om kvällarna: mjukisbrallor och nån skön långärmad tröja. Eller leggins. Vanligtvis går jag alltså inte omkring i uggs inomhus, men jag hade faktiskt nyss varit ute i bilen och hämtat mitt kvarglömda Dermosil-paket, och kände att jag behövde ta en bild...

Såg häromdagen på Finlandssvenska bloggare-gruppen att nån (nu minns jag inte vem, sorry!) hade satt upp bilder på sin pojkväns outfits. Fnissade och tänkte på hur det skulle se ut om jag satte hit bilder på Kalle: smutsiga arbetskläder eller mysbrallor, det är så han ser ut. Ingen fashionista, direkt! Men det är inte jag heller. Tanken slog mig att det är väldigt sällan jag sätter upp bilder på mig själv, med betoning på mina kläder. Okej, jag är inte så intresserad, där klämmer väl skon. Min klädkod: bekvämt. Men tänkte att jag kanske kunde anstränga mig lite, och ladda upp några "dagens outfit" här på bloggen. Vad tror ni om det?

1 kommentar:

  1. He va ddanielas.blogg.se som hadd pojkvännens outfits på bloggen. :)

    Ja har liti sama problem som te me outfitbilder. Tycker att ja oftast har så "vanliga" kläder på me så he känns liti åomotiverat ti lägg åpp outfitbilder. Brukar pass på att ta foto tå ja råkar ha na liti meir speciellt istelli. :) Men egentligen sko man jo absolut båod lägg åpp meir "vanliga outfits".

    Så JA för "dagens outfit"-inlägg :D

    SvaraRadera