3 november 2014

Ny vecka...

... nya möjligheter! Denhär veckan ska jag kämpa hårt för att börja gå tillbaka till min normala livsstil igen. Inget mer brutalmumsande på godsaker. Har töjt ut magsäcken och låren tillräckligt nu tycker jag! Känner mig ganska frisk idag men gissar att det kommer att svänga efter kvällens zumba.. Om inte då, så efter morgondagens pass. Har velat fram och tillbaka lite nu med gymmet, men det känns som jag börjar bli redo, fast jag inte är helt frisk. Vet att det kanske är idiotiskt, men på nåt vis känns det som om jag aldrig blir frisk ändå. Kanske jag bara helt enkelt måste träna ut dedär sista bobborna? Jaja, ska faktiskt till läkaren på torsdag morgon, så får se då vad han har att säga om min snart-sju-veckors-förkylning. INTE NORMALT. Hoppas jag.

Nu ska jag hoppa i träningskläderna och bila iväg i mörkret. Måndag och Jeppis-time, förstås. Hejtå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar