17 november 2014

Fem måndagar till jul


Häjhäj! Måndag igen, kan ni tänka er. Bara måndagar och fredagar i mitt liv just nu... Sov dåligt inatt, så idag har jag varit riktigt trött. Jobbdagen gick relativt smärtfritt, och hemma var jag strax före halv fem, efter att ha planerat och hämtat ut ett paket från Posten. Nu ska jag värma lite risgrynsgröt åt mig, och sen bara slappa. Klockan sju ska jag befinna mig i Nykaabi, och så styr jag och mamma kosan mot Jeppis. Varför? Ja det borde ni veta vid dethär laget: Måndags-zumba vid Studio Z!

Och PS, idag är det bara fem måndagar kvar till jul! Otroligt. Tänkte börja sätta upp stjärnor denna vecka, och sen julpyntar jag och byter gardiner nästa vecka. Som jag har väntat på dethär alltså! Har ni fått julfeelis ännu?

5 kommentarer:

  1. Julfeelis e bara förnamnet :) Har stått i startgroparna med pyntningen i flera veckor redan! Så snart brakar e löös på riktigt ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha :D jär försöker ja håll me ti nästa viko.. annars blir ja så fort leid!

      Radera
  2. Jag börjar också denna vecka. Jihuuu! 😄

    SvaraRadera
    Svar
    1. tjohoo he e så skoj!! men e så nervös över att ja ska ha ändra stil jättemyki san i fjol å int hitt na fint i lådon :D

      Radera