24 november 2014

Tjuvtitt


Här får ni en liten tjuvtitt på vårt kontor! Efter jobbet donade jag på en stund, plockade och funderade. Kalle och jag for iväg och hämtade två skåpdelar till svärföräldrarnas. Listerna är inte ens fastspikade, men det skiter väl jag i! Blev lite illa tvungen att börja möblera när allt ändå är klart.. Hittade till och med bortglömda gardiner! Nå, ännu är det långt i från färdigt, men jag är ju på gång åtminstone.. Och jag, som ni ser så får jag så lov att klicka hem en till kopparstjärna, den vi hade från förr ser alldeles för ensam ut där i högra fönstret! Var på zumba till Jeppis emellan, och passade på att handla hem en likadan zinkkorg som den ni ser på bilden, fast modell större. Men mera om det imorgon! Eller en annan dag.. Kanske nästa år!? Nä, skoja ba!

2 kommentarer:

  1. Ser mysigt ut! På tal om mysigt .. har du fått jul lyktan hemskickad? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! :) nej, har int fått hem den ännu! väntar varje dag på att få en lapp i postlådan ;)

      Radera