8 januari 2013

Vardagsflykt

Har lite fakk maj lajff fiilis just nu. Sov inte så bra inatt.. Hade satt alarm på 8:30 för en hurtig morgonpowerwalk. Vaknade och kände mig mer död än levande - kroppen värkte, huvudet värkte.. Ville bara ligga i fosterställning och tycka synd om mig själv. Så jag gjorde det. La alarmet på 10:00 istället, och sov vidare. Fan ta mig, liksom.

Nu har jag i alla fall stigit upp. Ätit frukost. Diskat. Packat och gått igenom lite papper. Ska värma lite soppa åt mig och sen styra kosan in mot centrum; E&Y-städning it is. Vidare mot Nykaabi. Plocka upp syrran. Kanske träffa Tossa. Äta något. Rida. Kanske hälsa på Marie, Robbi, Nicki & Jocki. Imorgon bär det av söderut för lite kandgrejsimojs. Sover över i Årvas och ska hoppeligen få skrivit lite inledning och referenser i kanden. Borde verkligen sätta igång nu, innan jag får ångest... Itt e he lett tå he e svårt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar