11 januari 2013

Dagens goda gärningar

 Spontanshoppade lite underkläder mellan alla andra nödvändigheter. Men två nya underbyxor och en BH för 8,45€ var inte så illa pinkat tyckte jag! Borde ha handlat en till BH, kostade ju ändå bara 2,40...
Mera sminkservetter, ny ögonfransböjare, en väggkalender och två presenter åt syrran hittade också hem hit.
 Bytt gardiner, tvättat och städat hela dagen...
 Skinksallad och knäckebröd till lunch...
 ... Asiatisk wook till middag. Var så hungrig att jag inte ens hann göra sallad innan jag slukat allt! Vilken tur att maten bestod av 80% grönsaker då..
 Fädi! Behöll mysfaktorn/vinterfeelisen med lite röda inslag. Det orangea får komma tillbaka när det är så varmt att jag kan tvätta fönstren...
Dagens jag.

Nu har jag bytt om, bänkat mig i soffan med bra musik, ska strax äta lite kvällsmål, och sen blir det Hannibal-maraton med popcorn och bubbelvatten. Kalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar