27 januari 2013

The day after

Sååå... Det blev Ollis igår. Å bra vare! Som vanligt fick jag äran att vara i endast manligt sällskap. Men faktiskt gick det bättre än förväntat. Kom oss hem helskinnade, trötta med glada!

Steg upp för ca en timme sen. Har ätit lite mat, fick till och med pannacotta till efterrätt. Nu ska vi strax elda igång Grease på tv, long time no see! Sen är det väl tyvärr bara att packa ihop sakerna, föra Kalle till bussen, och åka till Nykaabi. Blir en tur med unge herr Pelle ikväll! Sen Jeppis och lite söndagsmys med Fringe och en chokoplatta (intalar mig att det botar min sjukdom en gång för alla).

Och sen blir ju inte denhär kommande veckan riktigt som jag hade tänkt mig... Hade i planerna att vara duktig och skriva kand hela veckan, men så ringde Birgitta från Tallkotten igår och frågade om jag har lust att jobba. Så imorgon blir det dagis 8:40-16:30, och resten av veckan eftis 12:40-16:30. Mycket roligare än att skriva kand, visst, men får nog lite panik snart... Så nu ska jag försöka luska ut hur jag ska göra med boende denna vecka!

2 kommentarer:

  1. Jag jobba ganska myki tå vi hadd skrivledigt. E gick ganska bra nåo å hadd ja energi tå ja kom hejm så satt ja å skrejv liti tå enno.

    SvaraRadera
    Svar
    1. joo e no glad åt att få jobb, he e jo både pengar å erfarenheit :) å tå ja ska va på eftis så hendar ja jo skriv på fömeddagan, annås på kvelldan. så va ska itt he ga bra!

      Radera