24 januari 2013

Flitiga dagen

Godmorgon från trollhuvu. Hade satt alarm på 10 och öppnade försiktigt ögonen. Snorig, sjuk hals och tung i huvudet. Övervägde en stund om jag skulle sova vidare eller stiga upp, men tog mig i kragen och släpade mig ur sängen. Klädde på mig, plockade lite i rummet, åt frukost, borstade tänderna...
Nu har jag dragit datorn till sovrummet och håller på och riggar upp allt här på skrivbordet. Ska börja med att skriva mötesprotokoll från tisdagens NNSB-styrelsemöte. Får se hur det blir.. Sen är det kandskrivning på agendan resten av dagen. Klockan åtta blir det music quiz, men annars har jag inte så många ursäkter att pausa. Eller ja, när jag har skrivit TVÅ SIDOR får jag kolla ett Fringe. Så vi ska se hur den moroten funkar...

Gaah, vaför steg jag ens upp idag??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar