14 januari 2013

Monday again


Godmorgon världen! Har redan hunnit med en hel del saker idag, tro det eller ej... Steg upp 08:50, för en gångs skull. Käkade frukost, fixade mig, och hämtade sen upp lillasyster vid Yrkes. Födelsedagsbarnet blev då skjutsat till besiktningsstationen för att skriva upp körkortet. Åkte tillbaka in till stan så länge - tog nya passfoton, och kom mig precis in till polisstationen när jag blev beordrad att åka och hämta Kati igen. Hon hade klarat det, men var sur för att hon kanske måsta vänta en bra stund innan hon får köra upp. For sen tillbaka till polisstationen, beställde nytt pass, och styrde sen kosan hem igen.

Nu har jag en timme "datortid" på mig, sen blir det matpaus, och efter det så ska jag börja analysera filmerna från förra veckans dagisbesök. Imorgon och på onsdag har jag fullt upp med nästa dagis, så det är bäst jag sätter igång nu, så länge jag ännu orkar koncentrera mig. Och ja, det är väl ungefär mina planer för idag. Zumba klockan åtta. Hoppeligen hinner jag spela lite gitarr innan dess också! Börjar verkligen vara alltför länge sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar