22 januari 2013

Fringe


Vet inte hur många gånger jag tjatat på er och sagt att om ni inte redan har börjat kolla Fringe, så måste ni göra det NU. Nå, nu tänker jag säga det igen: NI MÅSTE BÖRJA KOLLA! Det är nämligen världens bästa serie, i särklass. Visst finns det många komediserier osv som jag följer slaviskt och tycker jättemycket om, men absolut ingen som klår Fringe. Kanske just för att den är så annorlunda, så långt ifrån komedi och IQ-befriade skämt som möjligt.

Vet ni inte vad jag pratar om så kan ni t.ex. kolla lite trailers här och här. Tror bestämt att jag ska börja kolla från säsong 1 igen - eftersom jag såg det allra sista avsnittet (säsong 5, avsnitt 13) igår. Snyftade lite. Eller ja, ganska mycket egentligen... Hur ska jag nu överleva söndagskvällarna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar