14 april 2020

Back to work och några leftovers

Efter fyra veckor hemma var det faktiskt ganska skönt att återgå till jobbet idag! Ovant att vara i Kimo, och förstås är ju inget som det brukar i och med läget just nu.. Men trevligt att få aktivera hjärnan och prata med lite annat folk emellanåt! Nu ska ni ju inte förstå mig fel - har njutit otroligt mycket av att vara hemma också, även om det tidvis blivit lite långtråkigt och jag och dootro gått varann på nerverna en del.. Men nåja, nu ska jag jobba två veckor och sen får vi se om det blir lite mer semester efter det. Ingen vet ju riktigt hur det ser ut efter 13.5, så vi får väl bara snällt vänta och se.

Men jaja. Här kommer några leftovers i bildväg från veckorna som gått!

 När pappan erbjuder sig att måla påskägg med barnet får man väl bara tacka och ta emot!
 Svamprisotto - frågan om ifall det finns nåt godare?
 Grannveedri!
 Blev serverad frukost på sängen på min födelsedag...
... och fick en vacker blombukett.
 Duktiga Al-Fareed har fixat upp Elles gungstol, som jag köpte för några ynka euro på ett loppisrace förra sommaren. Nu skulle det bara vara ett eget rum att ställa den i då..
Årets första cykeltur!
Modellera_lover_18!
 Sebastians bror och jag fyllde år ganska samtidigt, så vi bjöd in till kalas-middag. Till förrätt blev det pull-apart bread. Smarrigt!
 Huvudrätten var Tikka masala med naan-bröd.
 Till efterrätt hade jag gjort en kindercheesecake. Himmelsk!
 Testar faffas båt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar