23 juli 2015

Tidsinställt

Sådärja! Nu är alla Dublin- och Londonbilder inbakade i blogginlägg. Har tidsinställt alla reseinlägg, så det kommer upp ett inlägg om dagen fram till tisdag. Eftersom vi åker iväg till Tammerfors på Kardaanikunkku nu i helgen blir det väl igen en gång dåligt med färsk uppdatering här. Men ifall ni är intresserade av hur det går på en av Finlands största biltävlingar så får ni så lov att följa mig på Instagram, heimimmi är namnet!


Idag var vi en sväng till dyngplattan i Kimo och testade bilarna. Kalle är just nu och fixar det sista samt lastar bilen. Själv passar jag på att vila upp mig, start från Årvas imorgon 6:30, zzz... Ska ett varv via IKEA, och sen är det provkörning på banan som gäller. Vet inte riktigt var vi ska bo, JP hade tydligen fixat nån stuga åt oss där vi ska övernatta hela helgen. På lördag kör jag och Ida, på söndag Kalle och Martin. Hemma är vi väl igen sent på söndag kväll nån gång. Sen börjar min sista semestervecka. Ryktas att mamma och Kati är påväg till Tuuri på måndag, så då hänger jag väl troligen med dem. Fast jag sa att jag inte orkar åka till fler ställen denhär semestern... Men vad finns det annars att göra på sin lediga tid i dethär skitvädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar