13 juli 2015

Semestervecka 3/5

Kan inte riktigt fatta att halva(!) min semester snart har gått. Och vad har jag hunnit med egentligen... Absolut inte så mycket solande som jag hade tänkt mig! Nå, denhär veckan händer det minsann grejer, för på torsdag åker vi iväg till Dublin, och sen vidare till London på lördag kväll. Det är först nu jag riktigt fattat att vi åker iväg om så lite som FYRA dagar, och ja, jag börjar bli riktigt ivrig! Har redan lite ångest över hur jag ska lyckas packa endast ett handbagage till en nästan veckas lång resa...

Vad gör jag idag då, på min tredje semesterveckas första dag? Tja, jag sov till strax efter elva. Har ätit lite frukost och gjort min vanliga svepning i huset. Beställde nio filmer för 50€ på Homeenter. Nu borde jag går ut och ta vara på de få solstrålar vi får. Rensa rabatten och fortsätta på detdär soffbordet som fortfarande står nere på trappan. Ikväll ska jag och mamma på zumba till Jeppis, men annars har jag inga planer. Och skönt är väl det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar