29 juli 2015

Porslinsloppis

Igår kväll fick jag plötsligt lejdon på innehållet i mitt vitrinskåp, och plockade bort de saker som jag tänkt sälja. Idag fick jag därmed riva ut resten av innehållet, och organisera om. Sundborn-servisen ryker nu och istället ska jag införskaffa en komplett matservis, det blir förstås fortsättning på Victoria-servisen från Perfect Home. Lite smått och gott hittade jag att sälja, och jag tänkte nu göra en liten shoutout här på bloggen: Mycket märkesporslin till billiga priser! Sätter upp försäljningsannonser på Loppis utan regler på Facebook nu, så om det är något som ser intressant ut får ni göra affärer där. Förstås går det också bra att kontakta mig här via om det är nåt som fångar ert intresse. KÖP BORT!

Alla dessa föremål är till salu:
- Höganäs skål 1,2 l mörkblå
- Rosa skål (köpt i Tuuri)
- Ernst Kirschteiger frukostskål SÅLD
- Blossom mugg + fat SÅLD
- 2 st Alvar Aalto petrolblå små skålar 
- Iittala Satumetsä mugg + skål
- 4 st Ultima Thule-glas SÅLD
- Bruka Design godisskål mörkblå SÅLD
- 4 st Home Line-muggar med hjärtmotiv RESERVERADE
- Sagaform fondueset

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar