1 juli 2015

Källbackens loppisrace

I söndags åkte jag iväg till Nykarleby tillsammans med Madde och Maria. Natalie och hunden Mindy joinade oss också i sommarvärmen (första riktiga sommardagen, tjoho!), och så gick vi några timmar på Källbackens loppisrace. Känner att min loppiskvot småningom börjar vara fylld, men några små fynd gjorde jag ändå. Och det var inga dåliga fynd heller: Tre mjölkhinkar - en stor och två pyttesmå, samt ett runt soffbord. Totalt: 30€.

Dagens outfit: SHORTS!!! Och peplum-topp.
Vi träffade också på Christina!
´
Natalie´s söta Mindy!
Kanske ni känner igen gårdsplanen? Javisst, här bor ju Sandra!
I slutet av loppisracet pausade vi och åt vårrullar på någons gräsmatta.
Innan vi åkte hemåt stannade vi på varsin glass vid torgets SIA-kiosk. För mig blev det cookie dough och strawberry daiquiri. Riktigt gott!
Färdades snyggt också - i Maddes gula Mustang!
Mina fynd, plus bordet som jag tydligen inte fick fotat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar