9 augusti 2014

Rainy saturday

Denna regniga lördag tog jag sovmorgon nästan ända till klockan tolv. Så skööönt! Det är väldigt sällan jag/vi inte har några måsten på en helg, så idag passar jag på att njuta till max. Regnet och åskan i bakgrunden gör mig absolut ingenting, det är bara mysigt tycker jag. Dagens planer är som sagt så gott som icke-existerande. En sväng till Nykaabi ska jag bila för att ta ut tanten surtant på en ridtur. Sen får vi se om vi kommer oss en sväng till Maxmodansin part 2 ikväll, beror väl lite på vädret och humöret... Imorgon ska jag göra bostadsmässan i Jyväskylä tillsammans med tjejerna. Hoppas på en riktigt bra dag med maaassaa inspiration!

Dagens jag!
 Tänkte passa på och dra igång projekt: gamla fönstret. Beslutade mig för att inte göra det till nån spegel för att det skulle bli så dyrt. Nå, klistermärkena blev ju inte direkt billiga heller... Menmen, vi ska hoppas det blir bra!
 Såhär ser det för tillfället ut i udda hörnan!
 Nya planscherna från IKEA började genast se äldre ut med papperklämmorna från Lundagård. Så värt pengarna!
Shnüggt!
Bygglampan är en favorit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar