28 augusti 2014

Bostadsmässan - kök

Måste erkänna att det jag kollat allra noggrannast på under Bostadsmässan 2014 i Jyväskylä är kök och matrum. Vet inte riktigt varför, men det är nåt som fastnat i min skalle just nu - snygga och funktionella kök. Trodde att jag kanske skulle hitta det perfekt utformade köket, de mest praktiska köksluckorna eller de snyggaste handtagen, men icke. Fortfarande förblir det ett mysterium för mig. Men många fina kök har jag sett, många bra lösningar. Här tänkte jag dela med mig av mina favoriter. Svårt att välja, så det blir rätt många bilder nu. Måste också passa på att säga att dukningarna på mässan var otro-hoooligt snyggt gjorda!

Haha, denhär bilden fotade jag utifrån, genom ett öppet fönster. Ville ju se hur det ser ut när man har diskbänken vid fönstret, men där inne fick man ju inte gå och kika...
 Alltså.. Är det månne ett skafferi som gömmer sig där inne!?
 Aaah, ge mig detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar