2 augusti 2014

August

Så idag tjuvstartade jag min utmaning med en lördags-morgonpw. Kanske lite väl enkelt att få sova till 10, inte alls behöva stressa utan strosa på i solskenet och värmen (borde ha haft med vattenflaska!) i all ro. 5 kilometer på 43 minuter blev det, så det var väl inte alltför fy skam. Ska försöka komma ner till åtminstone 40, och medelhastigheten ska vara över 7km/h. Det är min målsättning för denhär utmaningsmånaden! För tillfället låg jag alltså på 6,90km/h. Får se då hur det börjar kännas att gå samma runda varje dag...

Nu har jag duschat och druckit en smoothie, satt igång en tvättmaskin och funderat på att plocka i diskmaskinen. Sambon stack iväg till Vasa för lite mixning med bandet, så jag är all alone hela dagen. Klockan 16 ska jag och Sara till Catriinas på lite sminkning, och klockan 19 blir det förlovningsfest hemma hos Vincent och Cila. Sen ska vi se om vi hinner ett varv till Paviljongen också, där det är den årliga pubkvällen med duo Benny & Lukas. Men före det ska jag lista ut var jag kan hitta blåbär i denhär byn och vad jag ska göra för mat åt mig... Ingen inspiration!

 Morgonvyn 34 dagar framöver!
 Formen dag 1
Min smoothie var så god att jag inte ens hann fota den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar