3 augusti 2014

I'm still waiting

Klockan är 19:20 i skrivande stund, och jag ligger ännu i sängen iklädd pyjamas. Det ända jag fått gjort idag är att koka ihop lite risotto och skriva ett NNSB-protokoll från april(!) samt göra en föredragningslista till morgondagens möte. Borde stiga upp, dra på mig gymkläderna och traska uppför backen för ett överkroppspass. Men jag är trött. Och hungrig-ish. Vet att jag MÅSTE gå, men drar ut på det så länge jag kan..

Gårdagens förlovningskalas blev riktigt lyckat! Vi kom oss aldrig till paviljongen, för vi hade det så trevligt i bästa sällskapet. Mest hela tiden i alla fall. Nån gång runt klockan tre trampade vi hemåt i natten, jag iförd Cilas oversize-stickatröja och vita tennisstrumpor inuti mina ballerinas, haha! Sambon bestämde sig för att fortsätta på efterfest till Strandbyn, medan jag trampade raka vägen hem. Nå, det blev lite ändrade planer och plötsligt fann jag mig själv trampade genom öde nattlandskap. 7 kilometer senare hade jag kommit mig till Kimo och det blev "efterfest" med mina kära vänner Kånrad och Daniel. Vi grillade korv och åt Panini, lyssnade på musik och pratade bort natten. Slumrade till i varsin soffa och så var jag på hemväg igen nån gång före åtta på morgonen. I soluppgången. HAHA. Spontana sommarkvällar som bäst!

Idag har jag alltså sovit till klockan HALV FYRA. Såatt. Jo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar