26 maj 2019

Brunch på Stundars

Förra söndagen var det äntligen dags för något jag väntat på länge - brunch på Cirkas vid Stundars! Det var tänkt att vi skulle bruncha tillsammans med Tjängan, men på grund av diverse förhinder blev det sist och slutligen bara jag, Cila och Sara som for iväg. Hade aldrig tidigare besökt Stundars, och måste nog säga att jag blev mäkta imponerad av stället! Vilken härlig miljö alltså, där kunde man gott spendera några timmar med picknickkorgen i högsta hugg.

Brunchen sen då, den var så smarrig att jag inte behövde äta något förrän klockan åtta på kvällen. Haha! Visserligen är jag på diet för tillfället (mera om det här), men hade lovat mig själv att få fuska lite i och med brunchen. Tack och lov var det ingen traditionell brunch med bacon och annat onyttigt, utan det var väldigt varierande utbud med sallader, frukter, smoothies, snittar och så vidare. Mycket att välja mellan alltså. Rekommenderar er absolut att boka in en brunch på Cirkas! Ordnas en helg i månaden. Och missa för nåt i världen inte det vackra området invid brunchcaféet!

Cirkas fungerar som butik och café, och serverar brunch nu som då (håll koll på hemsidan).
Ja här behövde man minsann inte gå hungrig hem!
M-U-M-S!
Älskar gamla byggnader och gammaldags miljö, så ni kan säkert gissa vem som trivdes på denna lilla rundvandring som följer...
Bara för härligt, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar