31 december 2018

2018 i bilder

Lovar att det här blir den sista sammanfattningen av året som gått. Tidigare bildsummeringslistor (bra ord, va!?) kan ni läsa här: 2017, 2016, 2015. Här kommer 2018 då:

1. Den bästa resan
När vi äntligen fick åka HEM efter åtta dagar på sjukhuset!

2. En vinterdag jag minns extra starkt
Sista dagen med magen! Vädret var otroligt vackert och kallt, jag hade värkar var tionde minut, och visste att nu är det inte länge så ska jag få träffa min dotter.

3. En person jag spenderade mycket tid med
Musson <3

4. Ett extra fint matminne
Första gången vi besökte K.achi och blev helt såld på deras buffé! Har ätit väldigt mycket sushi i år, såå gott..

5. En vårdag jag minns extra starkt
När jag orkade promenera från Oravais ända till Kimo, och inte dog längs vägen! Minns att jag kände mig som världens starkaste där och då, efter att endast ha orkat gå max en kilometer i flera månader.

6. En stund för mig själv
Har inte fått alltför många stunder för mig själv det här året, men en minnesvärd kväll var i somras när Sebastian var på grillfest och barnet hade somnat i sin säng. Då kunde jag njuta av värmen på balkongen med en god cider i handen!

7. En outfit jag kände mig snygg i
ÄLSKADE den där gravidklänningen från H&M! Har flera gånger under året önskat att det varit en vanlig klänning som jag kunnat dra på mig under festtillfällen...


8. Så här såg min vardag allt som oftast ut
Behöver väl knappast förklara desto mer?

9. En sommardag jag minns extra starkt
Nån av dagarna ute på Sebastians villa.

10. En minnesvärd fest
Har inte gått på så många fester i år, men Madde & Ricos bröllopsfest är nog ett av de bättre minnena!

11. En viktig händelse
Förutom Eleonores födelse, så hennes dop den 22.4.

12. Så här såg mitt hem ut
 Årvas januari-september, VS Kimo oktober-december.

13. En höstdag jag minns extra starkt
När vi besökte Molnträsket med mammorna och barnen!

14. Ett ställe jag spenderade mycket tid på under året
Så länge vi bodde i Årvas var det absolut soffhörnet! Sedan vi flyttade till Kimo är det väl kanske köket där vi spenderar mest tid...

15. Ett foto som sammanfattar det här året
Best nine på Instagram får sammanfatta året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar