14 september 2018

Perjantai on paras

Äntligen fredag! Den här veckan har känts evighetslång, även om vi haft mycket program både dag- och kvällstid. Trots att jag "bara är hemma om dagarna" så är nog fredag ändå veckans bästa dag. Vet inte varför men helgerna kommer väl alltid vara heliga antar jag. Denna helg är jag dock rätt fullbokad, vi kör Rapakunkku på Måtasberget i Jepo i morgon (kom och kolla vetja!), på söndag är det sedvanligt babysim på kvällen, och så kanske vi ska ta och flytta lite grejer ur vårt förråd till Kimo. Flytten framskrider, även om vi inte ens bestämt ett datum ännu, haha!

Annars har jag inte så mycket på hjärtat. Hade ju inte tänkt lämna er med mitt sura måndagsinlägg, men kan inte säga att jag är så mycket positivare denna dag heller, trots att det är fredag. Så ni får helt enkelt kolla lite bilder från veckan som gått, så kanske nån blir på bra humör i alla fall. Trevlig helg!

Förra fredagen hade vi Caroline och Savannah på besök. Roligt när flickorna kan börja "leka" lite tillsammans!
 Finns det nåt godare än pasta?
 När mamman fått sovmorgon och pappan matar barnet... #klåttotvärr
 Lördagsbrunch på Astor med bästa Tjängan på språng (minus Maria som var sjuk).
 En blåsig promenad senare.
 På tisdag träffades vi i Vasa med "Picknick mamas". Tre varv runt Edvinsstigen...
 ... och sen lunch på Aroma i GW gallerian. PERFEKT!
 Hon (till höger) som älskar selfiekameran på telefonen!
 När pappan sköter...
 ... och klipper pannluggen.
 En dag sov dottern i tre timmar ute på balkongen, och mamman passade på att städa ur skåp och lådor.
 Gladast i byin!
Min kusin Heidi på fredagslunchbesök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar