14 februari 2014

Valentine's

Och så var den här igen, den mest kommersiella dagen på året - Alla hjärtans dag, vändagen, ja vad man nu väljer att kalla den. Själv har jag aldrig riktigt förstått vitsen med denhär dagen. Visst är det trevligt med en dag då man får sprida lite extra glädje och kärlek. Men varför man ska köpa tusen presenter vet jag inte... Och varför ska man inte vara lika kärleksfull alla andra dagar i året? Hm.. Sambon och jag har under våra 4,5 år tillsammans faktiskt ALDRIG firat Alla hjärtans dag tillsammans, kan ni tänka er! Nå, i år gör vi det och tänkte faktiskt inte köpa nåt. Men sen fick jag en snille och kom på något han verkligen behöver. Så jag köpte. Och varnade om att jag köpt en liten present. Jag fick förstås också en present. Men den var nog inte så tråkig och vardaglig som min present....... Dåligt samvete x1000!

Min man han kan <3

Nu hör jag min älskade andra hälft i trapphuset, ska ge honom en stor fet kram och puss och sen äta lite skinkpaj och sallad innan det blir dags för kvällens revy. Nu ger vi järnet i dagarna tre! Hoppas jag minns vem jag är påriktigt sen på måndag... Ha en fin Vändag, alla kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar