22 februari 2014

Lördag - fortsättningen

 Det finns hopp om att min garderobsblomma ska bli till nåt! Eller ja, det sa jag förra året också, och i bakgrunden ser ni ju hur bra det skottet tog sig...
 Vi har en ny skylt på inner-ytterdörren. Kom in baa!
 Här traskar jag i rask takt iväg till ABC. Rosa faran i farten! Kan informera om att jag hade rosa jacka, rosa mössa, rosa vantar och rosa detaljer på skorna.
 Funderade på om det löns att längta efter vår eller vinter just nu...?
 Efter 1,5h ute på vägarna tillsammans med Madde och Cila. Skönt!
 Ikväll invigs nya Pentik-lakanen vi fick i julklapp.
 Igårkväll bakade jag en sats cookies tills Jalle och Alexandra kom hit på nattkaffe. Idag åt jag en efter promenaden. Och just en till. Hups.
 För första gången på vem vet hur länge syntes blå himmel utanför vårt fönster. Några minuter senare sken vårsolen in genom fönstret. Men när jag hämtade kameran var den borta.
 Sambon och jag teamade ihop oss och fixade egna tortillas. Sjukt gott även denna gång! Lite klottigt bara...
 Recept kommer småningom!
 Åppsträka inför kvällens revy!
 Och det rymms absolut inte en till sak på tvättställningen... Diskmaskinen igång och så iväg!
Och här har ni mig efter revyn. Nöjd och glad med fullt hus och toppenpublik!

Nu återstår det att se hur vi ska fira denhär lördagkvällen... Jag tänkte fira med.. en till cookie. Och lite Tekken tillsammans med sambon. Ska försöka hålla mig i skinnet! Brukar nämligen arga upp mig rejält. Inte för att jag får stryk i spelet eller nåt....... Det bara låter så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar