3 februari 2014

Slutspurten

Tror faktiskt inte att jag insett det riktigt än, men det är ju faktiskt bara sex dagar kvar till revypremiären! Detta innebär att mitt liv sakta men säkert börjar återgå till det normala. Eller ja, åtminstone in i veckorna. Fem veckor framåt är jag ju fullbokad på helgerna... Men det är ju bara några timmar, i jämförelse med några timmar varje dag. Och ja.. Vet inte riktigt vart jag ville komma med det.

Första prao-dagen för Heidi idag, och vi överlevde! Handlade tiotusen saker från butiken när vi slutade jobbet och kånkade de jobbiga 300 metrarna hem. Vände ihop räk-avokadopasta och sen fick jag i princip traska iväg till lokalen. Kvällens övning är nu fixad, jag har ätit kvällsmål, duschat, och har en sats müsli i ugnen (vår inneboende äter det som andra dricker vatten). Familjen Annorlunda på tv (ja, vi har tv-kanaler nu!!! tog bara 4 år...) och sängen nästa. Ettäs sellanen maanantai!

Curacao nyårsafton 2012-2013. Missin' it...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar