26 februari 2014

Påväg hem till mig

Kunde inte hålla mig från att klicka in mig på H&M när jag såg vad Stina skrivit häromdagen. -10% rabatt på hela beställningen och gratis frakt, why not? Även om jag har lite shopstop så ramlade några grejer ner i shoppingkorgen. Hups?

 En somrig topp
 Kunde inte motstå dessa servetter för 0,50€
 En ny svart basic tunika åt mig, för den gamla (som jag dessutom fått ärva av Ida) börjar ha tjänat sitt syfte. Tyvärr fanns det bara storlek S kvar så gissar den får ligga i skåpet ett tag om jag ska få den på mig... Men det är väl bra med såna plagg också!?
 Dendär "sjömans"skjortan som jag förälskade mig i första gången jag såg den i H&M-katalogen!
 Mönstrade leggins, I love you
Lite samma feelis med denna tröja när jag först såg den i katalogen. Must. Have.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar