21 februari 2013

Tjugoförsta i andra

Började denhär dagen klockan 07:45. Sedvanligt världens godaste frukost, fixade mig i superfart (vilket inte riktigt lyckades så bra just idag, blev fem minuter försenad) och trampade iväg till skolan. Två föreläsningar i barn med behov av särskilt stöd. Däremellan skolfotografering - antagligen den allra sista nånsin för mig. Lunchrast, gitarr, och sen hade vi en norsk kvinna som föreläste. Älskar att lyssna på norska! Det är så fascinerande språk. Men liite huvudvärk hade jag nog av allt fokuserande... Stannade kvar när vi slutade 14:30 och skrev lite på manus och planerade i allmänhet för teatern. Börjar kännas lite bättre inför den nu!

Kom hem strax efter halv fem. Värmde lite mexikansk soppa åt mig och läste Aku Ankka. Nu ligger jag här och väntar ut min magknip och hoppas att den ska gå över tills det blir dags att åka iväg på zumba 18:45. Sen ska jag läsa igenom kanden och eventuellt göra små ändringar också innan jag får tv-serietajm ikväll. Så he va han torsdan he tå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar