27 februari 2013

En spännande onsdag

Började dagen 0900 med en snabbdusch, frukost, väskpack och fix. Bilade iväg till naprapaten och blev uppredd i ryggen och axlarna once again - skönt! Kände mig som en ny mänska efteråt... For sen raka vägen till skolan, och så var det dags att förbereda det sista inför teatern. Ställde i ordning, övade, tog lite lunchpaus, övade lite mer, plockade fram till serveringen... Strax efter klockan tre körde vi då igång med första föreställningen. Gick helt bra! Pausade några timmar emellan, beställde en familjepizza som vi delade på, och satt och hade briefing och andra intressanta diskussioner. Klockan sex körde vi sen igång med andra showen. Tyvärr gick det inte alls lika bra... Började dåligt med massa borrande ljud av byggubbarna, så vi kom av oss helt. Nå, tur att man har förmågan att improvisera och rädda situationer. Resten gick sen helt bra! Stannade kvar och plockade undan osv. Räknade att ca 90 personer hade sett teatern idag, så betydligt mindre än vad vi hade tänkt oss... Men det är ju två shower till på fredag, så ska hoppas det blir lite högre deltagarantal då! (NI KOMMER VÄL??!)

Dagens jag!

Kom hem runt halv åtta. Diskade bort gårdagens disk, dansade ett pass zumba flat abs och gjorde hantelövningar. Tog en skön dusch och lade mig sen här i soffan. Nu ska jag se om det finns nåt att tugga på i skåpet, koka en stor kopp te och bänka mig framför nyaste HIMYM och massa Fringe. Imorgon blir det kandskrivning och lägenhetsstädning för hela slanten! Dethär stället ser ut som en råtthåla med alla smulor och dammtussar... Usch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar