23 februari 2013

Time goes by so slowly


Ja godmorgon. Eller goddag. Vi steg ju upp klockan 8:30 idag. Efter att jag försökt övertala gubben i en halvtimme att det var alldeles för tidigt att stiga upp före klockan elva på en lördag. Nå, som ni förstår så fick jag ge mig tillsist. Satte igång några tvättmaskiner. Kokade risgrynsgröt. Lyssnade på musik. Nu börjar andra hälften uppvisa symptom på ADHD av den hyperaktiva typen, så antar vi snart får hitta på något nytt att göra. Det betyder alltså att jag borde göra något åt denhär risbusken på huvet... Men tills dess hade jag tänkt snoka runt och välja ut massa härliga husritningar att sätta i min inspirationsmapp. Kan ni tänka er det, att JAG, Maria Paula Annika Heikkilä, har skaffat en inspirationsmapp. He va na!

Vad gör ni andra idag då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar