4 februari 2013

It's all coming back to me now

Är helt totalt nerkärad i denhär låten just nu. Älskar dendär stämman just före refrängen. Går och trallar på den hela tiden. Är dock rätt övertygad om att det inte skulle låta så amazing om jag vred av musiken i bakgrunden... Ni kanske inte är så bekanta med just dendär versionen av låten, kan tänka mig att ni hört Celine Dion's tolkning istället. Men erkänn, denhär är tu-huusen gånger bättre! Eller hur?

Annars så är jag lite ledsen ikväll. Vet inte riktigt varför.. Det bara är så. Skönt att var tillbaka på zumba, men märktes nog att jag är lite sjuk ännu.. Höll på att dö där en stund, men det var bara att sakta ner lite på tempot och bita ihop, så överlevde jag! Nu ska jag koka en kopp te och sätta igång några Fringe. Fick nyss läsa att vi inte har några föreläsningar imorgon, så vi är LEDIGA! (vilken bra start på skolåret...) Nånämen, måste tvätta kläder, städa E&Y och förståss skriva kand. Bläää. No inspiration just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar