26 oktober 2015

No time for le blog

Nå hej påå edar! Denna tjej har lite tidsbrist med el bloggos alltså.. Har ju en hel del att berätta och många bilder att visa, men ni får helt enkelt ha lite tålamod. Gårdagen var ovanligt actionspäckad för att vara en söndag. Gick på bygga-bomässa i Botniahallen tillsammans med Linn, och dessutom hann vi gå på inte bara en utan två husvisningar! Så nu känns det som jag börjar kunna det här med hus... Har inte riktigt rum för nåt annat i min hjärna heller. 

Idag har jag som vanligt haft stängningsskift. Slapp hem lite tidigare, så jag passade på att räfsa lite av de femtusen kubik löv vi har utanför ytterdörren. Snabbt in med lite mat i magen, och så plockade Madde och Maria upp mig halv sex, och vi styrde kosan mot Kovjoki för att hälsa på Sara. Sen blev det lite bråttom, men vi hann i varje fall (nästan) till Jeppis tills min zumba började klockan 21. Madde och Maria for på late dinner till Friends & Burgers medan jag skakade röv. Bra fördelning! Kom hem vid tiotiden men satt ännu och pratade med Madde i 45 minuter. Nu passar jag på och bloggar medan håret torkar efter duschen. Kikar på Paradise Hotel med ett halvt öga, fan vad IQ-befriat alltså... Kommer nog inte kolla fler gånger.

Nä, sovdags för den här tjejen. Hear you later!

Lite sommarfeelis såhär i oktobermörkret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar