17 oktober 2015

Lördagslistan

Hade egentligen tänkt låta er vara utan blogginlägg idag, men Maria övertygade mig om att min blogg behövde en lördagslista. Varsågoda, en lite redigerad version, i och med att jag fyller i den så sent på dygnet:

Hur var natten? Sov faktiskt ganska dåligt inatt, kom mig aldrig riktigt till ro, utan låg och svängde och slängde hela natten. Vaknade helt genomsvettig...

Vad gjorde du under morgonen? Vi hade väckning 7:30, fast vi konstaterade att vi kunde ha sovit till 7:45.. Brukar sällan vara klara i tid när vi ska iväg på racing, men idag var vi vid ABC och väntade på resten av gänget redan 8:20, när avfärden skulle ske halv nio.

Vad gjorde du under dagen? Åkte iväg till Nedervetil för att köra varmans  på NSB -86's nya racingbana.



Vad hade du/ska du ha på dig? Började med full yttermundering, hoppade i körhalaren där emellan, just nu sitter jag i badrock och snart borde jag välja outfit som passar till bowling.

Vad ska du göra ikväll? Göra Vasa osäkert! Vi börjar med mat på Amarillo, efterföljt av Cinemabowling.

Vilka kommer du hänga med? "Tjängan", dvs. Madde, Cila, Maria och Sara, samt våra respektive. Vi brukar varje höst/vinter åka till Vasa på mat och bowling, och nu råkade Sara vara hemma från Lovisa över höstlovet, så vi passade på. Det blir också första gången Maria och Mikki hänger med på vår "årliga bowling".

Vilken typ av lördag blev/blir det? En social sådan! Men också en sportig en, jag menar, vi började med motorsport och avslutar med bowling.. Haha.

Kan jag få en peppig lördagslåt? Javisst! Peppig vet jag nu inte, men denhär tycker "vi" om här hemma just nu:

Kalle insisterade att jag måste sätta med en till också:
Trevlig lördag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar