14 februari 2015

Vändagsutmaningen

Såg att Carro hade dragit igång en passande vändagsutmaning på sin blogg, där man ska prisa sig själv (för man är ju sin egen bästa vän, eller hur?) med fem punkter. Eftersom ingen utmanat mig tar jag friheten att göra listan ändå.
Tji fick ni!

> Att säga som jag tycker och stå för det
> Att sjunga
> Att organisera/planera
> Att inreda (hoppas jag)
> Att få folk att skratta

 > Att den mestadels är frisk
> Kroppens förmåga att bygga muskler
> Mina ögon
> Mitt hår (inte just nu men annars så)
> Mina lårmuskler

 > Att jag vågar vara mig själv i alla lägen
> Mina tatueringar
> När jag klarat av att äta "duktigt" en längre tid
> Att jag kommit mig till gymmet, och stannat där
> Min sambos musikaliska förmågor

> Människorna i mitt liv
> Att jag har ett jobb som jag (mestadels) älskar
> Att vi har ett härligt ställe att bo på
> Att jag och mina nära och kära får vara friska
> Att jag fick chansen att börja köra varmans i och med svärfamiljen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar