15 februari 2015

Den bättre varianten av söndag

Vilken härlig söndag! Sov tills jag var utvilad, alltså till 12... Åt lite hälsoknäcke med laxröra till frukost, och sen fixade vi ihop dagens lunch; lövbiffsrullader med mustapekka och potatisnoisetter. Slappade nån minut innan jag hoppade i bilen och cruisade iväg till Nykaabi. Ut en sväng med Elli i kylan i den härliga eftermiddagssolen. Nu har jag värmt sista biten av gårdagens pizza och ska strax traska iväg till gymmet. Har lite svårt med motivationen bara.. Nå, det är som jag alltid brukar säga när träningsmotivationen tryter: He e baa ti faa! 
Och så går jag. Och så får jag prova på dadelkokosbollar när jag kommer hem. Regel 1: Ha alltid en morot. Regel 2: Se till så att den moroten är en morot snarare än en chokladplatta. Tack för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar