23 februari 2015

Sportlov


Godmorgon från denhär lilla sömnkorven! Sportlov är härligt när man får sova så länge man vill. Tio timmars natt bakom, och inga stora planer för dagen. Lite som igår så borde jag väl börja med att komma mig ur sängen... Fixa nåt att tugga på. Sen har jag inget förrän vid fyratiden då jag tänkt åka iväg till Nykaabi lite i förtid, så jag hinner med en Elli-tur. Ska hoppas på att ryggen är bättre nu.. Tror jag måste skriva ett litet inlägg om det åt er senare! Zumba får sen avsluta denhär lediga måndagen. Otroligt skönt med en förlängd helg!

Sådär för övrigt har jag inga stora planer för dethär sportlovet. På onsdag åker jag en sväng till Vasa för att hälsa på Tees och Miles. Annars inte mycket. Skulle gärna göra en tur till Lapo/Vuokatti och spendera en dag i slalombackarna, men sini det var ju inte så enkelt... Har ju inget sällskap! Försökte nog fråga sambon ifall han är intresserad, men det hakade upp sig på att han inte "kan" ta ledigt från jobbet. Jaja. En annan gång då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar