4 februari 2015

Läget

Dagens happenings: Jobb 8:30-16 (jumppa och skidning på programmet)
Dagens humör: Irriterad pga trötthet och stress
Dagens middag: Lasagnette, som puttrar i ugnen som bäst
Kvällens happenings: REKO, sen revyövning all night long
Dagens bästa: Nya Unelmien Talo & Koti som damp ner i låddan!
Dagens sämsta: Cykla på spåriga vägar
Dagens insikt: Det blir en träningsfri vecka för mig så jag håller mig frisk tills lördag... Förkylningen lurar hela tiden bakom hörnet!

Och sen ännu angående gårdagens inlägg om saker jag stör mig på (ni ska inte alltid ta mig på fullaste allvar)... Jag glömde det som stör mig allra mest, nämligen folk som ser ut såhär på bild, och faktiskt tror att det ser snyggt ut:

Sorry nu bara! För mig är det varken sexigt eller high fashion!
I mina ögon ser det ut såhär:
Fångar do flogona..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar