2 februari 2015

Lite off

Erkänner att jag är lite off denhär veckan. Inte kommer vara, utan ÄR. Och då är det bara måndag! Barnen på dagis hade tydligen bestämt sig för att höja ljudnivån utöver det vanliga idag, så det bara surrade i mina öron där vid halv tretiden. Spenderade mina fyrtio planeringsminuter i bibba-kontorets tysta hörn och trampade sen hem i snöspåren. In via Livsmedel en snabb sväng och så blev det mannagrynsgröt och rågbröd till middag. Enkelt, men gott! Revyövning 18-21 och nu är vi nyligen hemkomna, sambon och jag.

Imorgon har jag endast två vikarier med mig på avdelningen, OCH vi ska skida. Sen hade jag tänkt smita på Pensala-zumba på kvällen men det verkar inte lyckas.. Så revyövning varje kväll, genrep på fredag och så premiär på lördag 19:00! Är fortfarande lite osäker på mina monologer, så dem borde jag verkligen öva på... Annars börjar det väl vara "på radin"! Om ni inte hör så mycket av mig denhär veckan så beror det förmodligen på att jag ligger urvriden som en disktrasa i nåt soffhörn nånstans. HEH.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar