26 maj 2014

Måndag

- jobb 9-17
- Dress Like Marie
- värmde lite makaronilåda
- plockade undan lite kläder och väskor
- gym 20-21:30
- dusch
- betala räkningar

 Fick en ring på köpet idag på DLM! Armbandet är kanske lite puttenuttigt/bling för att vara jag, men det passar med min nya klänning!
 Köpte på Åland. Får hoppas mina slitna permanent-toppar reder upp sig med dethär!
 Sneak-peek på min nya klänning! Följer ni mig på Instagram har ni sett hela outfiten redan, hehe.. Förresten, sen när har jag fått sådär smala ben!?
Köpte också på Åland, för 3,95 eurosar. Ångrar redan att jag inte tog två paket.
 Också från Åland.
 Hur perfekt!?
 Sjukt vackert ute just nu!
Helgens mest oväntade köp: fyra pocketböcker för 1€/st!

4 kommentarer:

  1. Himmelen med så billiga böcker! Da Vinci-koden e nog ejn av di bättre böckerna jag har läst.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja Minna du sku had behöva va tär, alla pocketböcker för 1€ å all kovakantiset fö 2€. till och med jag måsta jo handil tå he va så billit ;)

      Radera
  2. Pröv koll på halpa-halli, de brukar sälj kökskungen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. he har du rätt i, tack! ska koll nästa gång :)

      Radera