30 maj 2014

Last day

En vemodig jobbdag, när jag nu skickat iväg 70% av mina barn på sommarlov. Slutade redan kl 13 idag, så hann inte ens krama om alla eftersom de låg och sov. Men, Årvas är ju smått så vi ses ju  troligen ut på "byin" i sommar. Och hösten är väl snart här, med denna fart i livet. Hoppade i gymkläderna och traskade iväg till Gnistan för ett efterlängtat fredagsgympass. Fyra serier idag så 1,5 h tog det innan jag var hemma. Tungt pass idag, fast det kanske inte var det svettigaste så var det jobbigt, hade hela tiden dagens mat uppe i halsen, spysmak i munnen. Fyfan, finns nog inget värre! Det tar lite bort charmen med träningen. Hem, började fixa inför bugers, en snabbdusch, mat, och så iväg med Razze Racerbil till Jutas. Smörgåstårtsfabriken öppnade och levererade två dubbla tårtor och fem enkla. Dessutom gjorde vi 4 laxcheesecake också, så nu lär vi nog klara oss på kalaset imorgon! Mamma är orolig att det ska bli för mycket, men det tror jag nog inte, inte med vårt gäng... Tackar faster och moster för hjälpen! Nu är jag hemma igen och funderar vad jag ska hitta på. En cykeltur lockar, nu när vädret blev lite bättre också. Få sii.

 
"Vi lagar va vi vill": Hamburgerbrö, sallad, biff, Koskenlaskija-smältostskiva, guacamole, baconmajonnäs, BBQ-sås, och egengjort coleslaw som tillbehör (sambon åt förstås med franskisar).
Göttens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar