10 mars 2013

SUNday

Återigen en härlig dag! Vem vill inte vakna till denna utsikt, liksom!?
 
Snart smälter bilarna i bilparken fram också... Wihu!
Jag e glad i alla fall!
Men INTE min andra hälft... Han har nämligen feber och ligger med världens hosta i soffan och tittar ishockey. Stackarn! Önskar att han delade min
fina-vinterdagar-ska-man-vara-utomhus-tills-kinderna-blir-röda-entusiasm.
Men icke.

Igårkväll stannade vi faktiskt hemma och tittade på svenska Melodifestivalen. That's a first! Åt malaxlimpa med lax och ägg och cremefraicheröra. Smackade i oss några chokobitar och nån näve chips (jaja, jag veeet!). Verkligen skönt att bara vara hemma och ta det lugnt en lördagkväll! (men också ett tecken på att Kalle verkligen var sjuk).
Idag är svärmor på jobb, ingen orkar kocka här, så det blir lunch på ABC småningom. Sen är det väl bara att sitta här inne och plåga sig även om jag gärna gick ut.. Nå, ska ju i alla fall ut med Elli ikväll, kanske det åtminstone finns en liten gnutta sol kvar vid horisonten den tiden. Sen eventuellt träff med Tossa innan jag styr kosan hem mot Jeppis. Antar jag måste läsa ett till varv på tenten ikväll innan jag lägger mig... Så nära nu! Med allting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar