15 mars 2013

Friday - I'm lovin' it

Nå hej påå edar!

Har haft en riktigt härlig dag idag. Visserligen började den redan klockan 06:50, men förutom det så! Käkade frukost, fixade mig, tog picket och packet och hoppade i bilen. Vikarierade på Skogsstjärnan idag igen, och fick spendera dan med härliga småttingarna! Fint väder hade vi också, så det var riktigt skönt att vara utomhus några timmar på eftermiddan. Slutade 15:30 och for till Jutas. Värmde lite mat, läste lite tidning... Hoppade sen i ridkläderna och tog Hiluxen till stallet. Blev en tur med unge herr Pelle idag, i sällskap av Katrina och Elli. Och undan gick det! Superskönt både för knopp och kropp. Dansade ännu 20min zumba, duschade och fixade mig när jag kom hem tillbaka.

Nu sitter jag här i köket och väntar att klockan ska bli nio, ska nämligen träffa min kära Tossa över en sallad och massa skvaller då. Sen blir det förstås Årvas klockan elva för att hämta upp gubben. Väntar innerligt på imorgon! Då blir det shopping i Vasa och mat på Amarillo med min bättre hälft , och sen på kvällen tunnbadas och umgänge med "Nykaabigirls and Årvasboys" hos Vincent & Cila. WOHO! Vilken perfekt dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar