16 mars 2013

Such a perfect day

Idag såg jag första gången på klockan 07:04. Då var Kalle klarvaken... Men det gör väl inget, bara man får vakna upp bredvid världens finaste mänska! Sov kanske två blundar och vilade mest med ögonen slutna efter det, tills klockan var runt 8:30. Steg upp, åt frukost, fixade mig, och sen styrde vi småningom kosan mot Vasa för lite shopping. Första stoppet: GW Gallerian. Shoppade loss på Vero Moda med mitt 120€:s presentkort. Har nog aldrig shoppat sådär vilt förr, tror jag! Sen in till stan, Rewellcenter, HS-center, mat på Amarillo, osv... En superdag! Var tillbaka i Årvas nån gång runt 3.

För den "snabbläsande" - min dag i bilder:
Gullsimon! (läs som pokemon)
 
Och jag i mina nya brills!
 Kääääk på Amarillo! Blev sjukt besviken på beef pocket... De underbara oxfiléstrimlorna hade bytts ut mot helt vanlig äcklig nötstek.. Fyy! Får söka en ny favoriträtt att längta efter nudå.
 Vackraste fjärden i världen!
 Dagens fynd! Och några femtiolappar fattigare...
 Dagens dyraste, men också bästa köp: en "poncho" av vit stickad modell. Supersnygg enligt mig, passar både till vardags och fest!
 Kunde inte stå emot denna neonrosa 3/4 tröja från Gina... Perfekt i sommar!
 Inne på dethär med neon idag.. Neonorange randig 3/4 tröja från Vero Moda.
 Har blivit förtjust i en ny färg, "turkosmint". Blev denna 3/4 tröja från Vero Moda då!
 Beige lite genomskinlig "finblus" från Gina. Fyndade på -50%, så att den egentligen är en storlek för stor får jag försöka förbise! Har sökt en sån modell LÄNGE...
Och så en svart genomskinlig finblus från Vero Moda. Liiite väl genomskinlig för mig kanske... Tror nog det blir en topp under..

Nu ska jag gå och fixa frillan, justera sminket och byta kläder. Strax dags att styra kosan nån kilometer norrut för att bada tunna och umgås hemma hos Vincent och Cila. Vilken perfekt avslutning på en perfekt dag!

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. tenkjuu! e riktit nöjd faktiskt :)

      Radera
  2. Hande svart genomskinliga e SÅ snygg! Ja sku kuna tänk me ti ha en toko, me en neonfärgad bustier under. Men me miin bulladegsmaga sku e knappast sii så bra ut :-P

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! vart sjölv å fötjust i an, men vejt int riktit va ja ska säta under.. sir jo så pöllot ut ti lägg en topp, tröjon tappar jo liti sin charm tå. men måst si, kanski ja våg använd an såde ;)

      Radera